Karty graficzne

World In Conflict

przeczytasz w 1 min.

World in Conflict była jedną z pierwszych gier, która obsługiwała DirectX 10. Nawet dziś w porównaniu do innych tego typu gier oferuje ładną i szczegółową grafikę. Testy wykonaliśmy za pomocą wbudowanego time dema.

World in Conflict: 1024x768, Max Detail
DX10, Aniso x0, NoAA

Palit GT 240 1GB (550/790) 43
27
HIS HD 5570 1GB (650/800) 41
26
Palit GT 220 512MB Sonic (650/900) 35
20
HIS HD 5550 1GB (550/400) 24
15
  średnie fps
minimalne fps

 

World in Conflict: 1280x1024, Max Detail
DX10, Aniso x0, NoAA

Palit GT 240 1GB (550/790) 33
20
HIS HD 5570 1GB (650/800) 31
19
Palit GT 220 512MB Sonic (650/900) 26
16
HIS HD 5550 1GB (550/400) 18
11
  średnie fps
minimalne fps

 

Pomimo testowania w niewielkich rozdzielczościach, prezentowane akceleratory miały pełne ręce roboty. HIS Radeon 5550 ma słabą wydajność i trudno polecić go fanom tej gry. Nieco lepszy jest Palit GeForce GT 220, aczkolwiek super prędkości też nie zapewnia. Dopiero na akceleratorach klasy Palit GeForce GT 240 i HIS Radeon 5570 mogliśmy raczyć się w miarę dobrą wydajnością.
 

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login