Procesor: Intel Core i7 920 2,66 @3.5 GHz | |
Płyta główna: ASUS Rampare II Extreme | |
Pamięć RAM: Kingston HyperX 3x 2 GB DDR3 1600 MHz | |
Chłodzenie: Noctua NH-D14 | |
Dysk twardy: Seagate 250 GB Barracuda 7200.12 | |
Zasilacz: Chieftec CFT-620-A12S 620 W | |
Monitor: NEC 2470WVX | |
Obudowa: CoolerMaster 690 II Advanced |
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 Ultimate 64 bit PL
- Catalyst 10.6
- ForceWare 257.21
- Fraps
Metodologia testowa
• 3DMark Vantage
Tryb: Entry, 1280x1024.
Podajemy wynik GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego).
• Crysis
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Medium Detail.
Testy wykonywaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia testującego. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Call of Duty: MW2
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Max Detail. Środowisko testowe: DirectX 9.0c
Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.
• CMR: Dirt 2
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Medium Detail. Środowisko testowe: DirectX 9.0c.
Test polegał na przejechaniu kawałka odcinka trasy, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Just Cause 2
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Medium, Texture – Low, Shadows – Medium, Water – Medium, Object Detail – medium, SSAO – low, Points Light Specular – Off. Środowisko testowe: DirectX 10.
Wydajność została zmierzona za pomocą wbudowanego testu (drugie time demo). Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Metro 2033
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Najniższe. Środowisko testowe: DirectX 9.0c.
Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• STALKER – Zew Prypeci
Tryby: 1024x768, 1280x1024.Detale jakości grafiki: Max Detail (wybrane z profilu). Środowisko testowe: DirectX 9.
Pomiaru dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.
• Resident Evil 5
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Maximum. Środowisko testowe: DirectX 10.
Wydajność mierzyliśmy w początkowej fazie wbudowanego testu. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Far Cry 2
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Medium. Środowisko testowe: DirectX 9.
Testy odbyły się przy użyciu wbudowanego benchmarka.
• World In Conflict
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 10.Pomiar wydajności był dokonywany przy użyciu wbudowanego narzędzia testującego.