Przejdźmy teraz do testów jakości obrazu, oraz wpływu danej opcji na osiąganą wydajność. Najwięcej oczywiście zyskamy ustawiając detale świata na bardzo niskie lub niskie. Niestety prezentowany obraz przypomina bardziej Unreala z 1998 na karcie VooDoo 2, aniżeli jakąkolwiek nowoczesną grę z roku 2008, a nie o to nam przecież chodzi. Kolejny poziom - jakość średnia [3], to już spadek wydajności o kolejne 20kl/s, będzie to jednak minimalny tryb w jakim polecić można tę grę i jeszcze akceptowalny pod względem "estetyki" przekazu.
Jakość bardzo niska / VERY LOW QUALITY [1]
Jakość niska / LOW QUALITY [2]
Jakość średnia / MEDIUM QUALITY [3]
Jakość wysoka / HIGH QUALITY [4]
Jakość maksymalna / MAXIMUM QUALITY [5]
Tekstury nie obciążają mocno dzisiejszych kart pokroju GeForce 8800GT. Jak widać wszystko zależy od ustawień detaliczności świata. Tryby [4] i [5] oferują porównywalną jakość obrazu; a [3] wciąż akceptowalną, i tylko nieco niższą - opcja dla słabszych kart i monitorów o dużej przekątnej ekranu.