Medal of Honor (singleplayer): 1920x1200, Maksymalne
nVidia GeForce GTX 285 | 55 |
ATI Radeon HD 5770 | 55 |
ATI Radeon HD 5750 | 50 |
ATI Radeon HD 4870 | 48 |
nVidia GeForce GTS 250 | 47 |
Na powyższym wykresie nie zostały uwzględnione karty HD 5850, HD 5970, GTX 460, GTX 465, GTX 470 oraz GTX 480. Były one bowiem w stanie utrzymać płynność animacji na stałym poziomie 62 klatek na sekundę.
Jeśli chodzi o pozostałe karty, to uwagę zwraca przewaga kart nowszej generacji (5770, 5750). Radeon 5770 zapewnia wyświetlanie grafiki z płynnością na poziomie dużo droższego GTX 285. HD 5750 z kolei wyprzedza teoretycznie szybszą kartę - HD 4870. Jak widać coraz częściej gry optymalizowane są pod nowszą architekturę układów.
Jeśli chodzi o wydajność w trybie jednoosobowym, spadki płynności animacji zdarzają się niezwykle rzadko. Unreal Engine 3 zapewnia stałą liczbę klatek nawet podczas większych eksplozji. Zauważyliśmy, że jedynym efektem graficznym, który jest w stanie zmniejszyć płynność jest spora ilość dymu.