Medal of Honor: Tier 1 jest grą bardzo nietypową ze względu na użycie dwóch silników graficznych. Tryb singleplayer to zmodyfikowany Unreal Engine 3, który niestety nie zachwyca jeśli chodzi o jakość grafiki. W rozgrywce wieloosobowej natomiast wykorzystano silnik Frostbite w wersji 1.5. Dwa różne silniki wiążą się z diametralnie różnymi możliwościami dostosowania grafiki do sprzętu gracza oraz... kolosalną różnicą w kwestii wymagań sprzętowych.
Nie będziemy robić tajemnicy z tego, że aby pograć z innymi graczami na najwyższych detalach będziecie się musieli wyposażyć w dobry sprzęt. Spadki płynności animacji w rozgrywce wieloosobowej następują praktycznie podczas każdej większej wymiany ognia. Reszty dowiecie się czytając część poświęconą testom wydajnościowym kart graficznych.
Kampania
Tryb singleplayer i silnik graficzny Unreal Engine 3 nie oferują bogactwa ustawień graficznych. Co więcej: zmiany w nich dokonywane mają nikłe odzwierciedlenie w jakości grafiki. Najbardziej rzuca się w oczy modyfikacja poziomu szczegółowości cieni. Tekstury są niestety bardzo niskiej jakości, bez względu na zastosowane ustawienia. Najnowszy Medal of Honor wygląda miejscami jak gra sprzed kilku lat.
• Szczegóły tekstur
- wysokie, średnie, niskie
wysokie | średnie |
niskie |
• Szczegóły świata
- wysokie, średnie, niskie
wysokie | średnie |
niskie |
• Szczegóły cieni
- wysokie, średnie, niskie
wysokie | średnie |
niskie |
• Wygładzanie krawędzi
- włączone, wyłączone
aax1 | aax0 |
• Różnice pomiędzy ustawieniami maksymalnymi, a minimalnymi
maksymalne | minimum |