Hard Reset
Hard Reset - DX9
1920x1080, Ultra, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 142 105 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 99 74 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 95 68 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 94 64 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 93 64 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 88 58 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 82 57 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 79 53 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 67 46 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 67 46 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 82 55 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 57 39 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 51 32 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 50 31 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 49 31 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 47 31 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 45 28 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 44 27 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 38 22 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 35 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Odsiecz nastąpiła w grze Hard Reset, w której MSI GeForce GTX 680 Lightning osiągał najlepsze wyniki wśród jednoukładowych akceleratorów. Jednak przewaga nad kartą GTX 680 od firmy Gigabyte wydaje się nieco mała jak na cenę bohatera testu.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 73 41 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 61 44 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 53 35 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 52 40 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 46 33 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 45 31 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 44 31 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 43 30 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 40 28 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 39 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 40 27 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 32 22 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 31 19 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 27 19 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 25 17 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 24 16 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 23 16 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 23 15 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 22 14 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 21 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Bardzo wymagający shooter, jakim jest Metro 2033, dość krytycznie ocenił podkręconego Lightninga firmy MSI. Wyniki w naszym teście są poniżej poziomu układu HD 7970 GHz Edition. Również przewaga nad Gigabyte GeForce GTX 680 Windforce X3 jest ledwo dostrzegalna.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 102 64 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 98 61 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 81 57 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 80 57 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 79 54 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 78 55 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 74 51 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 74 51 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 67 45 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 52 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Shogun 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 66 47 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 62 45 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 49 36 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 48 35 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 47 34 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 45 32 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 45 32 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 41 32 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 41 29 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 30 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W Shogunie 2, który do tej pory nieco sprawniej działał na akceleratorach z sercem Radeon, GeForce GTX 680 po tuningu od MSI radzi sobie całkiem przyzwoicie. Wydajność jaką oferuje jest naprawdę wysoka, nawet w rozdzielczości 2560x1600. Na tle konkurencji wypada jednak podobnie, jak we wcześniej zaprezentowanych grach. Z Radeonem 7970 GHz Edition udaje mu się wygrać tylko w niższej rozdzielczości, a w porównaniu z dużo tańszym Gigabyte GeForce GTX 680 Windforce X3 osiąga raptem 1-2 kl./s więcej.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 151 137 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 131 115 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 105 94 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 101 90 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 99 87 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 96 87 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 93 84 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 92 84 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 86 71 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 76 72 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 108 98 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 85 78 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 74 65 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 66 58 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 63 56 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 62 55 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 58 51 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 55 48 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 52 47 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 52 46 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W ostatniej grze, w której dokonaliśmy testów wydajności, MSI GeForce GTX 680 Lightning odniósł zwycięstwo wśród kart z jednym GPU. Przewaga jednak aż tak bardzo widoczna, zwłaszcza w porównaniu do układu graficznego od firmy Gigabyte.