Battlefield 3
Battlefield 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 164 109 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 100 79 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 100 79 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 98 76 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 97 76 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 96 76 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 88 61 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 87 67 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 75 61 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 70 54 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Battlefield 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 100 83 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 62 52 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 59 47 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 58 46 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 57 44 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 55 43 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 52 41 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 44 34 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 43 37 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 29 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Battlefield 3 miał nie lada wyzwanie, aby zdławić topowy akcelerator od MSI. Rozdzielczość obrazu Full HD nie jest większym wyzwaniem i dopiero tryb 2560x1600 pikseli nieco zwolnił szybkość działania bohatera testu. MSI GeForce GTX 680 Lightning na tle konkurencyjnych kart jest szybszy, ale ta przewaga (zwłaszcza w 2560x1600) jest stosunkowo niewielka jak na cenę zakupu karty MSI.
Crysis 2
Crysis 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 95 59 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 72 57 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 70 55 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 69 54 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 68 38 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 66 46 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 65 49 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 60 47 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 54 41 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 54 33 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 68 45 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 47 37 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 45 23 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 44 29 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 43 29 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 42 29 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 40 28 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 36 26 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 35 21 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 33 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Zawziętą walkę obserwujemy w Crysis 2. W rozdzielczości 1920x1080 GeForce GTX 680 firmy MSI osiągnął dość dużą przewagę nad kartą HD 7970 GHz Edition pod względem minimalnej liczby kl./s. Po zwiększeniu wielkości obrazu różnice zatarły się, a karta od AMD była nawet szybsza.
Deus Ex - Human Revolution
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1920x1080, Maks. Detale, FXAA, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 133 118 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 127 109 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 125 113 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 122 97 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 121 96 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 114 96 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 110 87 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 108 94 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 99 89 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 82 73 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Deus Ex: Human Revolution - DX11
2560x1600, Maks. Detale, FXAA, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 114 99 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 82 76 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 73 66 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 73 65 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 72 64 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 70 62 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 67 61 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 60 55 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 58 54 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 51 47 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Deus Ex: Human Revolution, choć działał bardzo szybko w trybie obrazu 2560x1600, to jednak tańszy konkurent od AMD jest nieco lepszy. Przewaga widoczna tylko "na papierze", a raczej na wykresie, ale jednak.