- Procesor Celeron 366 taktowany jako: 366 MHz i 460 MHz
- Procesor Pentium II 233 MHz (3.5x66)
- Procesor Pentium II 333 taktowany jako: 333 MHz (5x66) i 500 MHz (5x100)
- Procesor Pentium III 533 taktowany jako 600 MHz (6x100)
- Płyta główna Abit BE6-II (QJ) (chipset Intel BX)
- Pamięć 256 MB pc100 SDRAM 8ns
- Dysk IBM DJNA 372050 - 20 GB ATA66 \ Kontroler HPT366
- SoundBlaster Live! OEM
- Monitor CTX 1792 SE (1600x1200@75Hz)
- Windows 98 PL \ DirectX 7.0a
Karta testowa:
- ASUS V-7700 GeForce 2 GTS - 32 MB DDR SGRAM
sterowniki: referencyjny 5.16, 5.32 i Asus 5.22, 5.33.
karta taktowana 200/333 MHz
AGP x2, + 32 MB na tekstury
Vsync OFF
Programy:
- Quake III Arena 1.15, demo001, wszystkie efekty 3D włączone
GeometryDetail=High, Texture picmip=0, trilinear filtering
- Unreal 2.25f timedemo 1, wszystkie efekty 3D włączone
- MDK 2 - wszystkie efekty 3D ustawione na maksimum
Metodyka przeprowadzania pomiarów i opracowanie wyników:
Jeżeli zachodziła taka potrzeba, dla testu pomiary wykonane były dwukrotnie, przed każdym nowym testem system uruchamiany był na nowo. Każdy otrzymany rezultat dla zachowania przejrzystości porównania został zaokrąglony do jednego miejsca po przecinku - w dół poniżej 0.06 FPS, oraz w górę powyżej 0.06 FPS