Deus Ex - Human Revolution
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1680x1050, Maks. Detale, FXAA, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition 3GB (1000/1425) | 140 128 |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | 131 120 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 98 86 |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | 91 82 |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | 86 75 |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | 81 71 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1920x1080, Maks. Detale, FXAA, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition 3GB (1000/1425) | 116 105 |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | 110 99 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 79 70 |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | 75 68 |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | 66 60 |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | 66 60 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Nowy Deus Ex na podkręconej karcie graficznej XFX oferował w rozdzielczości Full HD bardzo płynny obraz. Nie było mowy o jakiś spadkach wydajności. Podniesienie taktowania w Radeonie HD 7970 poprawiło szybkość działania gry, lecz mimo wszystko na tle nominalnie pracującej karty nie ma znaczącej różnicy.
Dirt 3
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition DD 3GB (1000/1425) | 83 74 |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | 81 74 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 75 68 |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | 66 62 |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | 65 60 |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | 60 55 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition DD 3GB (1000/1425) | 77 68 |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | 75 68 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 68 61 |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | 62 57 |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | 60 55 |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | 53 48 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Gra wyścigowa Dirt 3 niezbyt przyjęła do wiadomości lepsze parametry akceleratora XFX Radeon HD 7970 Black Edition Double Dissipation. Różnice w generowanych kl./s były na poziomie błędu pomiarowego.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition DD 3GB (1000/1425) | 55 33 |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | 53 33 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 42 31 |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | 37 27 |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | 35 26 |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | 33 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x0, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition DD 3GB (1000/1425) | 47 29 |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | 46 29 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 38 28 |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | 32 23 |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | 31 23 |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | 29 20 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Podobną sytuację zaobserwowaliśmy w Metro 2033, gdzie podniesienie częstotliwości taktowania rdzenia graficznego i pamięci operacyjnej nie przełożyło się na wyraźną poprawę działania gry. Niemniej jednak w tej wymagającej strzelance każda dodatkowa kl./s jest na wagę złota. XFX Radeon HD 7970 Black Edition Double Dissipation był jednak sporo szybszy od poprzednich akceleratorów Radeon, jak również najszybszej jednoukładowej karty firmy Nvidia.