Aby łatwiej i szybciej znajdować poszczególne pliki, Windows 7 przechowuje różnego typu dane w specjalnych grupach nazywanych bibliotekami. Biblioteki to nowość z "siódemki" i niektórym użytkownik bardzo przypadła do gustu. Jeśli korzystasz z Bibliotek, mamy dla ciebie narzędzie, które pozwoli je skonfigurować w lepszy sposób.
Pobierz i zainstaluj Win7 Library Tool. Po instalacji otwórz program i kliknij na "Add all your existing libraries". Zobaczysz swoje wszystkie dotychczas skonfigurowane biblioteki:
Za pomocą Win7 Library Tool możesz zarządzać swoimi bibliotekami, dodawać do nich nowe foldery, zmieniać lokalizacje, ikony, tworzyć nowe biblioteki, usuwać te niepotrzebne, itd. Program jest bardzo prosty w obsłudze. Dla przykładu, aby dodać nową bibliotekę, wybierz przycisk "Create a new library" i podaj jej nazwę.
Następnie zaznacz ją i wybierz przycisk "Edit properties of the selected library". Będziesz mógł zmienić jej ustawienia: wybrać ikonę (Library icon), rodzaj plików jakie ma obsługiwać (Libraty type), jak również foldery, które ma zawierać (Library folders), wybierając przycisk "Include a folder…".
Wypróbuj narzędzie Wi7 Library Tool i dostosuj Biblioteki do własnych potrzeb. Od tej pory przejmiesz nad nimi pełną kontrolę.