Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, PhysX wyłączony, AF x4
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 68 49 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 61 41 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 44 31 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 43 30 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 40 30 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 39 29 |
Sapphire HD 6970 BF3 Edition 2GB (930/1375) | 39 28 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 39 28 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 39 28 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 37 26 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 34 23 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 32 23 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 31 21 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 30 21 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 28 20 |
Asus HD 6870 TOP 1GB (915/1050) | 28 20 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 27 17 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 25 16 |
Metro 2033 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, PhysX wyłączony, AF x4
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 55 38 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 51 33 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 36 27 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 35 26 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 32 24 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 32 23 |
Sapphire HD 6970 BF3 Edition 2GB (930/1375) | 32 21 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 31 21 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 31 21 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 29 20 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 27 18 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 26 17 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 25 17 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 25 17 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 23 16 |
Asus HD 6870 TOP 1GB (915/1050) | 23 16 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 22 15 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 20 13 |
Tym razem Sapphire Radeon HD 6970 BF3 Edition w naszym teście gwarantował podobne możliwości, co podkręcone karty GeForce GTX 570. Wysokie wymagania sprzętowe gry Metro 2033 są znane nie od dziś. Nie powinien zatem nikogo dziwić fakt, że podkręcony Sapphire Radeon HD 6970 pozwalał na płynną grę jedynie w rozdzielczości 1680x1050.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 115 68 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 98 66 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 67 51 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 63 44 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 63 43 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 63 43 |
Sapphire HD 6970 BF3 Edition 2GB (930/1375) | 62 43 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 61 43 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 60 40 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 57 43 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 56 37 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 55 38 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 53 36 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 53 35 |
Asus HD 6870 TOP 1GB (915/1050) | 53 35 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 52 36 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 45 30 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 39 27 |
Shogun 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AF x16
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 100 64 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 81 59 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 55 40 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 54 39 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 54 39 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 53 38 |
Sapphire HD 6970 BF3 Edition 2GB (930/1375) | 53 38 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 52 36 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 51 35 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 48 34 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 48 33 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 45 33 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 45 31 |
Asus HD 6870 TOP 1GB (915/1050) | 45 31 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 42 31 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 42 31 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 37 27 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 33 24 |
Druga część gry Shogun 2 nie była dużym wyzwaniem dla testowanego Radeona. Karta wyświetlała niewiele mniej kl./s niż droższy GeForce GTX 580, a modele wykorzystujące układ GeForce GTX 570 zostawiła w tyle. Zwłaszcza pod względem minimalnej liczby kl./s. Sapphire Radeon 6970 BF3 Edition w tej grze zapewniał naprawdę dobre wyniki.
STALKER: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 110 99 |
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 101 94 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 67 62 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 66 60 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 62 56 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 58 52 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 58 51 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 57 51 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 57 51 |
Sapphire HD 6970 BF3 Edition 2GB (930/1375) | 56 50 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 55 48 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 54 48 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 51 48 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 48 44 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 46 43 |
Asus HD 6870 TOP 1GB (915/1050) | 39 34 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 38 34 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 32 29 |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 94 87 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 88 81 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 56 51 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 55 49 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 51 46 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 50 45 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 50 45 |
Sapphire HD 6970 BF3 Edition 2GB (930/1375) | 50 45 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 48 43 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 47 43 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 45 40 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 44 41 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 44 40 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 41 38 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 38 33 |
Asus HD 6870 TOP 1GB (915/1050) | 34 30 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 33 30 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 26 23 |
W niższej rozdzielczości obrazu Sapphire Radeon HD 6970 BF3 Edition w naszych testach uplasował się pośrodku całej stawki. Był nieco szybszy od podkręconych, choć znacznie tańszych akceleratorów GeForce GTX 560 Ti i tracił tylko parę kl./s do podkręconych modeli GeForce GTX 570. W wyższym trybie karta firmy Sapphire była równie wydajna co modele HD 6970 innych producentów. Sapphire Radeon HD 6970 BF3 Edition w grze Stalker: Zew Prypeci zapewniał dobrą wydajność, bez względu na rozdzielczość obrazu.