BattleField: Bad Company 2
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 136 101 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 130 119 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 95 86 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 94 85 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 89 80 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 87 77 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 81 71 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 81 71 |
Sapphire HD 6970 BF3 Edition 2GB (930/1375) | 80 71 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 70 65 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 69 61 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 68 60 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 65 57 |
Asus HD 6870 TOP 1GB (915/1050) | 65 54 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 64 57 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 64 54 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 56 50 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 55 46 |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 121 86 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 115 96 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 80 72 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 79 71 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 77 67 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 75 65 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 71 61 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 71 61 |
Sapphire HD 6970 BF3 Edition 2GB (930/1375) | 70 61 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 64 55 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 60 53 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 59 52 |
Asus HD 6870 TOP 1GB (915/1050) | 58 49 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 57 49 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 56 49 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 56 49 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 47 40 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 46 36 |
Testując kartę w Bad Company 2 nie było mowy o jakichkolwiek spadkach wydajności bądź przycięciach. Zarówno w rozdzielczości 1680x1050, jak również w 1920x1200 akcelerator generował grubo ponad 60 kl./s. Średnio było to 80 kl./s w niższej rozdzielczości i 70 kl./s w FullHD.
Crysis
Crysis - DX10
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 60 42 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 52 44 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 52 44 |
Sapphire HD 6970 BF3 Edition 2GB (930/1375) | 52 44 |
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 48 25 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 46 41 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 44 39 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 44 36 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 42 35 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 41 36 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 39 34 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 36 31 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 34 29 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 34 29 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 33 28 |
Asus HD 6870 TOP 1GB (915/1050) | 33 28 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 30 25 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 29 24 |
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 53 41 |
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 46 24 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 43 36 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 43 36 |
Sapphire HD 6970 BF3 Edition 2GB (930/1375) | 43 36 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 37 31 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 36 30 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 35 30 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 35 29 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 33 28 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 32 27 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 29 25 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 28 23 |
Asus HD 6870 TOP 1GB (915/1050) | 28 23 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 27 23 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 27 23 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 25 19 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 24 20 |
Karta umożliwiała bezproblemową grę w poprzednią część Crysis, wyświetlając średnio 52 kl./s w rozdzielczości obrazu 1680x1050 i 43 kl./s w rozdzielczości 1920x1200. Biorąc pod uwagę wymagania gry są to naprawdę dobre rezultaty.
Crysis 2
Crysis 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale
Radeon 6990 4GB (830/1150) | 68 39 |
GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | 63 48 |
GeForce GTX 560 Ti 1GB (822/1002) | 43 31 |
Sapphire HD 6970 BF3 Edition 2GB (930/1375) | 42 22 |
Radeon 6970 2GB (880/1375) | 40 21 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 37 28 |
Radeon 6950 1 GB (800/1250) | 35 19 |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | 34 18 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 31 17 |
Crysis 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale
Radeon 6990 4GB (830/1150) | 58 32 |
GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | 52 39 |
GeForce GTX 560 Ti 1GB (822/1002) | 35 25 |
Sapphire HD 6970 BF3 Edition 2GB (930/1375) | 35 18 |
Radeon 6970 2GB (880/1375) | 33 17 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 31 23 |
Radeon 6950 1 GB (800/1250) | 29 15 |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | 28 15 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 25 14 |
Crysis 2 nieco słabiej działa na akceleratorach z serii Radeon (zmieniło się to dopiero w układzie HD 7970). Sapphire Radeon 6970 BF3 Edition pozwala na w miarę komfortową rozgrywkę w niższych rozdzielczościach, np. 1680x1050. Trzeba liczyć się z częstymi spadkami wyświetlanych kl./s. Niestety, nawet dużo tańszy GeForce GTX 560 pod tym względem jest lepszy.