Procesor: | |
Płyta główna: | |
Pamięć RAM: | |
Chłodzenie: | |
Dysk twardy: | |
Zasilacz: | |
Monitor: | |
Obudowa: |
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 64 bit
- Sapphire Radeon 6850 Vapor-X - Catalyst 11.12
Metodologia testowa
• 3DMark 11
Tryb: Performance, 1280x720
Podajemy wynik ogólny oraz GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego)
• 3DMark Vantage
Tryb: Performance, 1280x1024.
Podajemy wynik GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego).
• Battlefield: Bad Company 2
- 1680x1050 AA x4 / AFx16
- 1920x1200 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Maksymalne (HBAO On). Środowisko testowe: DirectX 11.
Testów dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B w początkowej fazie zimowych misji. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Crysis
- 1680x1050 AA x4 / AFx16
- 1920x1200 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Very High Detail. Środowisko testowe: DirectX 10.Testy wykonywaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia testującego. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Crysis 2:
- 1680x1050
- 1920x1200
Detale jakości grafiki: Ultra. Dodatkowo ściągnięty pakiet tekstur o wyższej rozdzielczości. Patch 1.9. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności był dokonywany w nagranym demie w części miasta DownTown.
• Dirt 3
- 1680x1050 AA x4 / AFx16
- 1920x1200 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Ultra Detail. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejechaniu kawałka odcinka trasy, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa na wybranych odcinku trasy w Norwegii wraz z innymi autami.
• Arcania: Gothic 4
- 1680x1050
- 1920x1200
Detale jakości grafiki: Wysokie. Środowisko testowe: DirectX 10. Wydajność badaliśmy w wiosce – przechodziliśmy z punktu A do punktu B.
• Mafia II
- 1680x1050 AA włączone / AFx16
- 1920x1200 AA włączone / AFx16
Detale jakości grafiki: Maksimum oprócz wyłączonego PhysX. Wykorzystaliśmy wbudowany benchmark. Średnią i minimalną ilość kl./s zliczał Fraps.
• Metro 2033
- 1680x1050 AFx4
- 1920x1200 AFx4
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Shogun 2
- 1680x1050 AF x16
- 1920x1200 AF x16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Do mierzenia wydajności wykorzystaliśmy z przeznaczonego benchmarka.
• STALKER – Zew Prypeci
- 1680x1050 AA x4 / AFx16
- 1920x1200 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Max Detail (wszystkie suwaki na max). Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiaru dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.