Najpierw porównamy standardowe tryby czterokrotnego wygładzania obu kart. Po lewej ponownie występuje ATI natomiast po prawej nVidia
Call of Duty 4 - AAx0
Tu nie będziemy oceniać jakości. Jest to tylko pierwowzór. W Call of Duty 4 Antyaliasing włączałem w grze.
Call of Duty 4 - AAx4
NVidia zastosowała „taktykę” zmniejszenia rozmiarów obrabianych krawędzi. Rurki anten są wyraźnie cieńsze niż u rywala. Ten ma je ostrzejsze, przez co wydawać się może, że wygładzanie jest gorszej jakości. Na niektórych, większych krawędziach wyraźnie jednak widać przewagę nVidii. Podsumowując, grubsze antenki wyglądają realniej, bardziej proporcjonalnie do reszty na ATI, jednak większe obiekty są smuklejsze na 9600GT.
Crysis - AAx0
Antyaliasing podobnie jak w CoD włączony został w grze.
Crysis - AAx4
Tutaj jakość wygładzania jest identyczna, nawet pod lupą.
Need for Speed ProStreet - AAx4
W tej grze nie tylko porównamy AAx4, ale przedstawię także dodatkowe tryby wygładzania i porównamy ich wpływ na wydajność. Poszczególne tryby aktywowane były w sterownikach.
NVidia znów „odchudziła” niektóre elementy, ATI ponownie lepiej sobie poradziło z cienkimi liniami, np. linia drzwi, linie przy masce i bagażniku. Gdy jednak spojrzymy na coś większego, ładniej to wygląda po prawej stronie.