Porównamy teraz jakości obrazu w kilku grach. Przyjrzymy się także Anty-Aliasingowi oraz filtrowaniu anizotropowemu. Screeny pochodzą z kart Radeon HD3850 (po lewej), chip RV670, oraz konkurencyjnego Geforce'a 9600GT (po prawej), chip G94.
Jeśli się przyjrzeć, karta ATI ma delikatnie ciemniejsze, żywsze kolory – jest to widocznie zwłaszcza na zniszczonych budynkach na wysokości dymu. Na tych screenach dym nie jest oceniany. Jego natężenie, kształt zależał od losowości silnika gry.
Tutaj na karcie nVidii widać wyraźną smugę światła od prawej latarni, w tle także widać podświetloną mgiełkę. Wyraźniejsze także są światła na drogowskazach. Natomiast Radeon delikatnie lepiej sobie poradził z ilością ząbków.
Obraz niemalże identyczny, ale ATI znów oferuje trochę ożywioną paletę na niektórych elementach świata nieożywionego.
Patrząc na dym, bardziej realny (od „palonej gumy”) jest ten po prawej, gdyż na dłużej pozostaje biały, jest też bardziej gęsty.