Mass Effect 2 ukazał się zarówno na komputery PC jak i na konsole Xbox 360. Porównanie tych platform wykazało, że graficznie obie wersje za bardzo się nie różnią. Różnice istnieją, ale są subtelne. Część z nich z kolei sprytnie maskowana jest przez wspominany wcześniej system Beast.
Najbardziej dostrzegalną różnicą pomiędzy obiema wersjami gry są nieco lepszej jakości tekstury edycji PC. Wydaje się też, że ta wersja gry lepiej radzi sobie z antyaliasingiem. Najczęściej jednak obie edycje wyglądają niemal identycznie. Zresztą zobaczcie sami:
Wygląd głównego bohatera różni się nieznacznie z uwagi na użycie w przypadku Xboxa 360 stanu gry z Mass Effect 1.
Edycja konsolowa działa w natywnej rozdzielczości 720p, którą może być upskalowana do 1080p. Na potrzeby naszych testów użyta została wartość wyższa, którą skonfrontowano z pecetowym 1920x1080. Ewentualne różnice w poziomie jasności i kontrastu obrazu pomiędzy obiema testowanymi platformami wynikają przede wszystkim z pełnego wykorzystania zakresu sygnału RGB przez konsole Xbox 360.