Procedura testowa:
- benchmark wbudowany w grę
FPS View ON
Anti-Alias None
HDR High
Texture Filter Anisotrophic-8x
Texture Resolution High
Model Quality High
Shadow Quality Medium
Shadow Resolution Medium
Motion Blur Quality Low
Effect Resolution High
Effect Quality High
Effect Volume High
Lightning Quality High
Display Resolution 1280x720
Display Frequency 60Hz
Full Screen ON
Vertical Sync OFF
Aspect Correction OFF
Concurrent Operations 1 / 2 / 4
Concurrent Rendering ON
Multi-GPU OFF
Filter Quality: HIGH (DX9), DX10 (DX10)
Fur Quality: - (DX9), DX10 (DX10)
Benchmark wbudowany w demo Lost Planet Extreme Condition, jest bardzo przydatnym i ciekawym narzędziem. Za jego pomocą można nie tylko sklasyfikować wydajność procesorów, ale także zależność od kart grafiki i ich wzajemny wpływ na ograniczenie framerate'u.
W odróżnieniu od kolejnego testu "Cave", w tym benchmarku główny nacisk położony został na wyciśnięcie "ostatnich soków" z kart graficznych. W przypadku słabszych konstrukcji opartych o 8600GTS czy Radeon HD2600XT nie widać właściwie jakichkolwiek różnic po wymianie procesora na mocniejszą jednostkę. Jednordzeniowe CPU siadają natomiast w momencie zamontowania karty pokroju GF8800GT / GTS czy Radeon HD3870. Te układy wymagają od nich zdecydowanie większej przepływności.