Grid 2
1680x1050 - Wysokie, MSAA x4, SAO OFF, AF x16
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 171 140 |
Sapphire HD 7970 3GB (1050/1500) | 148 129 |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 135 116 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (915/1350) | 112 88 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 101 81 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1000/1125) | 84 67 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Grid 2
1920x1080 - Wysokie, MSAA x4, SAO OFF, AF x16
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 160 136 |
Sapphire HD 7970 3GB (1050/1500) | 141 126 |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 130 108 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (915/1350) | 103 80 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 94 77 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1000/1125) | 75 62 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Grid 2
2560x1600 - Wysokie, MSAA x4, SAO OFF, AF x16
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 120 108 |
Sapphire HD 7970 3GB (1050/1500) | 108 98 |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 85 70 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 66 55 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (915/1350) | 64 51 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1000/1125) | 49 42 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Obniżenie poziomu szczegółowości grafiki o jedno oczko dało ogromne kopa w działaniu gry. Niskie tryby wielkości obrazu nie są niczym szczególnym nawet dla tanich kart graficznych. Nawet w trybie 2560x1600 mogliśmy grać na GeForce GTX 650 Ti! Jakość obrazu jest w rzeczywistości niewiele gorsza od ustawienia Ultra, zaś liczba kl./s nieporównywalnie wyższa.
Co ciekawe, na takich nastawach grafiki, to karty z układami GeForce oferują lepszą wydajność.