Ustawienia testowe
Ghost Recon: Wildlands
1920x1080, Ustawienia Ultra
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | 76 69 |
GeForce Titan X (1418/1250) | 75 67 |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 60 53 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 52 47 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 49 45 |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 41 37 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 40 36 |
Radeon R9 Fury X (1050/500) | 39 34 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 37 32 |
Ghost Recon: Wildlands
2560x1440 px, Ustawienia Ultra
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | 62 56 |
GeForce Titan X (1418/1250) | 61 54 |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 48 41 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 40 34 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 38 32 |
Radeon R9 Fury X (1050/500) | 31 26 |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 30 25 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 29 24 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 28 24 |
Ghost Recon: Wildlands
3840x2160 px, Ustawienia Ultra
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | 38 31 |
GeForce Titan X (1418/1250) | 37 30 |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 27 21 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 23 19 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 21 18 |
Radeon R9 Fury X (1050/500) | 18 15 |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 18 14 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 17 14 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 16 12 |
Nota redaktorska: Ghost Recon to najnowsza produkcją Ubisoftu należąca do programu Nvidii. Warto odnotować, że udostępnia praktycznie wszystkie technologie poprawiające wygląd obrazu tego producenta.
Mowa tutaj o HBAO+, wolumetrycznym oświetleniu oraz Turf effects. Trzeba przyznać, że gra wygląda naprawde ładnie, ale niestety jej optymalizacja pozostawia sporo do życzenia. Do tego tematu powrócimy przy pełnych testach wydajności w tym tytule w okolicach weekendu.