Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 98 73 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 72 42 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 63 42 |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 57 36 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 57 36 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 54 40 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 43 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 52 39 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 42 28 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 38 26 |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 33 18 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 33 18 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 27 20 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 24 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Choć już mamy następną część Metra, to jeszcze przez jakiś czas będziemy męczyć karty graficzne w poprzedniku. GeForce GTX 780 generował płynny obraz, ale polecamy grać co najwyżej w rozdzielczości Full HD. W wyższej brakuje niestety odpowiedniej liczby kl./s, obraz zaczyna przerywać, co oczywiście utrudnia rozgrywkę. W Metro 2033 sporym wyzwaniem dla GTX-a 780 okazał się HD 7970 GE, na którym notowaliśmy nieco mniejsze spadki wyświetlanych kl./s.
Metro: Last Light
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 60 52 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 60 52 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 50 46 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 48 41 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 32 29 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 32 29 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 27 23 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 26 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hit z przed paru dni oferuje wysokiej klasy jakość obrazu, co się odbiło na wymaganiach sprzętowych. Do grania w rozdzielczości 2560x1600 przy użyciu akceleratora z jednym rdzeniem jeszcze chyba nie czas. Natomiast w ustawieniu 1920x1080 na GeForce GTX 780 w maksymalnych detalach i wygładzaniem krawędzi grało nam się bardzo komfortowo.
Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 85 78 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 75 65 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 69 62 |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 61 57 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 61 57 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 53 45 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 51 43 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 57 45 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 45 37 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 42 36 |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 36 34 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 36 34 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 30 26 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 27 22 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Fajna przygodówka, jaką niewątpliwie jest Tomb Raider w maksymalnych ustawieniach graficznych, w tym z TressFX, działała na GeForce GTX 780 co najmniej bardzo dobrze, ale polecamy raczej do rozdzielczości 1920x1080. W wyższej niestety brakowało odpowiedniej płynności. To jedna z niewielu gier w naszym zestawieniu, gdzie odnotowaliśmy tak sporą różnicę pomiędzy GTX’em 780, a Titanem.