Dirt: Showdown
Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 149 129 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 119 95 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 115 101 |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 109 96 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 109 96 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 102 88 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 83 71 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt: Showdown - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 134 117 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 85 69 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 78 68 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 74 64 |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 70 62 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 70 62 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 51 45 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Bohater niniejszego artykułu oferował super płynny obraz, również w rozdzielczości 2560x1600. W najwyższym trybie mocnym rywalem okazał się Radeon 7970 GE, który generował o włos wyższą liczbę kl./s.
Far Cry 3
Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16,
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 69 45 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 67 49 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 64 52 |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 62 51 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 62 51 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 57 43 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 45 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 61 44 |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 59 42 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 39 |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 42 38 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 42 38 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 37 31 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 35 28 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Przepiękne widoki, ciekawa rozgrywka i mnóstwo terenu do zwiedzenia – to wszystko daje nam Far Cry 3. Stwarza jednak spore wyzwanie układom graficznym, co zresztą widać po powyższym zestawieniu. Nawet bez wygładzania krawędzi w rozdzielczości obrazu 2560x1600, drogie karty oferują animację na granicy płynności. Bohater artykułu pozwalał na dobrą rozgrywkę w trybie 1920x1080 i wypadał praktycznie tak samo, jak dużo droższy GeForce GTX Titan.
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 90 68 |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 86 69 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 85 56 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 83 60 |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 82 55 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 82 55 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 73 47 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 85 63 |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 77 53 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 69 45 |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 66 43 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 66 43 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 61 44 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 36 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Także max Payne 3 działał na nowym akceleratorze firmy Nvidia z odpowiednią prędkością. Nie było przeciwwskazań, aby grać w rozdzielczości 2560x1600. Wydajność stała na wysokim poziomie.