Do podkręcania użyliśmy aplikacji EVGA Precision. Dostarczony do redakcji ASUS GeForce GT 430 o znamionowej częstotliwości 700/800 MHz był w stanie pracować z prędkością 880/960 MHz. To niezły wynik. Zobaczcie, jak zmieniła się wydajność po podniesieniu częstotliwości taktowania.
BattleField: Bad Company 2 DX10
1280x1024, Max Detail
GeForce GTS 250 1GB (738/1100) | 62 45 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 61 50 |
GeForce GT 240 512MB (550/850) | 45 35 |
Radeon 5670 512MB (775/1000) | 45 37 |
ASUS GeForce GT 430 1GB (@880/960) | 41 30 |
ASUS GeForce GT 430 1GB (700/800) | 32 24 |
Radeon 5570 512MB (650/800) | 30 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Resident Evil 5 - DX10
1280x11024, Max Detail
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 88 63 |
GeForce GTS 250 1GB (738/1100) | 84 59 |
Radeon 5670 512MB (775/1000) | 63 46 |
GeForce GT 240 512MB (550/850) | 52 38 |
ASUS GeForce GT 430 1GB (@880/960) | 47 35 |
Radeon 5570 512MB (650/800) | 42 31 |
ASUS GeForce GT 430 1GB (700/800) | 37 28 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W grze Bad Company 2 po podkręceniu można liczyć na całkiem spory wzrost szybkości działania gry. Różnica jest widoczna gołym okiem. O/C wpłynęło na polepszenie komfortu zabawy w tym tytule.
Również w Resident Evil 5 cieszyliśmy się sporą poprawą w wydajności. Po podniesieniu zegarów taktujących płynność animacji wyraźnie wzrosła.