Crysis pomimo długiej obecności na rynku nadal świetnie nadaje się do testów kart graficznych. Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia niestety spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis
1024x768, High Detail
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 66 50 |
GeForce GTS 250 1GB (738/1100) | 66 45 |
Radeon 5670 512MB (775/1000) | 48 36 |
GeForce GT 240 512MB (550/850) | 39 30 |
Radeon 5570 512MB (650/800) | 35 26 |
ASUS GeForce GT 430 1GB (700/800) | 32 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis
1280x1024, High Detail
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 49 38 |
GeForce GTS 250 1GB (738/1100) | 48 36 |
Radeon 5670 512MB (775/1000) | 39 27 |
GeForce GT 240 512MB (550/850) | 29 23 |
Radeon 5570 512MB (650/800) | 24 19 |
ASUS GeForce GT 430 1GB (700/800) | 22 17 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis
1680x1050, High Detail
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 38 30 |
GeForce GTS 250 1GB (738/1100) | 37 28 |
Radeon 5670 512MB (775/1000) | 27 21 |
GeForce GT 240 512MB (550/850) | 22 18 |
Radeon 5570 512MB (650/800) | 19 15 |
ASUS GeForce GT 430 1GB (700/800) | 17 13 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis to gra, w której GeForce GT 430 radził sobie słabo. O "jako takiej" rozgrywce możemy myśleć jedynie w rozdzielczości 1024x768. Jeśli zechcesz ustawić większy tryb, będzie trzeba obniżyć jakość grafiki. W tym porównaniu GeForce GT 240 i Radeon 5570 są kartami graficznymi o wyższej wydajności, na których pogramy w lepszych warunkach.