Wszystkie przetestowane karty GeForce oprócz modelu ASUSA są w wersji Founders Edition - należy tylko pamiętać, że FE Turing (seria 2xxx) są fabrycznie podkręcone, tymczasem FE Pascal (seria 1xxx) już nie.
Shadow Of The Tomb Raider – 3840 x 2160, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 Ti | 60 51 |
GeForce RTX 2080 | 47 39 |
GeForce GTX 1080 Ti | 41 34 |
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC | 38 32 |
Radeon RX Vega 64 | 33 27 |
GeForce GTX 1080 | 31 26 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 Ti | 107 85 |
GeForce RTX 2080 | 87 70 |
GeForce GTX 1080 Ti | 75 57 |
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC | 72 58 |
Radeon RX Vega 64 | 63 49 |
GeForce GTX 1080 | 59 48 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 Ti | 155 119 |
GeForce RTX 2080 | 127 97 |
GeForce GTX 1080 Ti | 110 84 |
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC | 105 80 |
Radeon RX Vega 64 | 94 71 |
GeForce GTX 1080 | 88 68 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Otóż... nie. Podkręcona 2070-tka jest nadal nieco wolniejsza od standardowo taktowanej 1080 Ti. Obecnie w sprzedaży praktycznie dostępne są jedynie autorskie modele 1080 Ti o mniej lub bardziej wyśrubowanych zegarach.