Wszystkie przetestowane karty GeForce oprócz modelu ASUSA są w wersji Founders Edition - należy tylko pamiętać, że FE Turing (seria 2xxx) są fabrycznie podkręcone, tymczasem FE Pascal (seria 1xxx) już nie.
3D Mark - Time Spy (DX12)
[punkty] wynik ogólny
GeForce RTX 2080 Ti | 12062 |
GeForce RTX 2080 | 10086 |
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC | 8774 |
GeForce GTX 1080 Ti | 8748 |
Radeon RX Vega 64 | 7191 |
GeForce GTX 1080 | 7190 |
3D Mark - Time Spy (DX12)
[punkty] wynik układu graficznego
GeForce RTX 2080 Ti | 13846 |
GeForce RTX 2080 | 10954 |
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC | 9227 |
GeForce GTX 1080 Ti | 9171 |
GeForce GTX 1080 | 7232 |
Radeon RX Vega 64 | 7232 |
3D Mark - Fire Strike (DX11)
[punkty] wynik ogólny
GeForce RTX 2080 Ti | 25600 |
GeForce RTX 2080 | 22402 |
GeForce GTX 1080 Ti | 22168 |
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC | 19855 |
Radeon RX Vega 64 | 18990 |
GeForce GTX 1080 | 18663 |
3D Mark - Fire Strike (DX11)
[punkty] wynik układu graficznego
GeForce RTX 2080 Ti | 34934 |
GeForce RTX 2080 | 27943 |
GeForce GTX 1080 Ti | 27830 |
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC | 23141 |
Radeon RX Vega 64 | 23038 |
GeForce GTX 1080 | 21613 |
W teście DirectX 12 podkręcony RTX 2070 ASUSa niespodziewanie przegania nawet GTX 1080 Ti (rzutem na taśmę, ale jednak), a w teście DX11 jest (oczywiście) wyraźnie wolniejsza. Zobaczmy jakie ma to przełożenie na rzeczywiste testy w grach.