Wszystkie przetestowane karty GeForce oprócz modelu ASUSA są w wersji Founders Edition - należy tylko pamiętać, że FE Turing (seria 2xxx) są fabrycznie podkręcone, tymczasem FE Pascal (seria 1xxx) już nie.
Far Cry 5 – 3840 x 2160, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 Ti | 74 66 |
GeForce RTX 2080 | 58 51 |
GeForce GTX 1080 Ti | 54 46 |
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC | 48 43 |
Radeon RX Vega 64 | 46 39 |
GeForce GTX 1080 | 42 37 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 Ti | 129 109 |
GeForce RTX 2080 | 107 97 |
GeForce GTX 1080 Ti | 100 88 |
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC | 91 82 |
Radeon RX Vega 64 | 85 75 |
GeForce GTX 1080 | 81 72 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 Ti | 141 112 |
GeForce RTX 2080 | 135 109 |
GeForce GTX 1080 Ti | 132 107 |
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC | 124 108 |
GeForce GTX 1080 | 116 104 |
Radeon RX Vega 64 | 116 102 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
RTX 2070 wykręca bardzo przyzwoity wynik, tylko, że pozwolę sobie jeszcze raz wyczulić was na to, że jest to model podkręcony - natomiast 1080 i 1080 Ti już nie. Nie jest jednak tak dobry jak wskazywałyby wyniki testu 3D Mark Time Spy. Czy zastosowanie DirectX 12 znacząco zmieni rozkład sił?