Kartę przetestowaliśmy w trybie Gaming (1530/1800 MHz), tak by sprawdzić jej wydajność jak najbardziej zbliżoną do "referencyjnych" ustawień. Tryb OC producenta (można go włączyć za pomocą narzędzia ASUS GPU Tweak II) to symboliczne podkręcenie (1560/1830 MHz), który pozostawiliśmy w spokoju. Zamiast tego ręcznie podkręciliśmy kartę do 1630/1900 MHz na rdzeniu oraz VRAM do 2190 MHz (ze standardowych 2000).
Wolfenstein II: The New Collossus – 2560 x 1440, ustawienia Mein Leben!
[kl./s.] Vulkan, TSSAA (8TX)
GeForce RTX 2080 FE Ti | 179 140 |
GeForce RTX 2080 FE | 144 116 |
Radeon VII | 116 99 |
GeForce GTX 1080 Ti | 112 92 |
GeForce RTX 2060 FE | 104 80 |
Radeon RX Vega 64 | 95 81 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 94 71 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 80 62 |
OC GeForce GTX 1660 | 72 58 |
GeForce GTX 1660 | 68 54 |
Radeon RX 590 | 62 51 |
Radeon RX 580 | 56 45 |
GeForce GTX 1060 | 54 44 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Wolfenstein II: The New Collossus – 1920 x 1080, ustawienia Mein Leben!
[kl./s.] Vulkan, TSSAA (8TX)
GeForce RTX 2080 FE Ti | 242 185 |
GeForce RTX 2080 FE | 204 157 |
Radeon VII | 165 136 |
GeForce RTX 2060 FE | 153 110 |
GeForce GTX 1080 Ti | 149 122 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 140 96 |
Radeon RX Vega 64 | 137 115 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 121 90 |
OC GeForce GTX 1660 | 105 81 |
GeForce GTX 1660 | 100 76 |
Radeon RX 590 | 92 74 |
Radeon RX 580 | 83 65 |
GeForce GTX 1060 | 79 63 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Wiemy, że układy Turing znakomicie radzą sobie z Vulkanem, więc i tu niespodzianek brak. Wszystkie z przetestowanych kart korzystały w pełni z możliwości swoich architektur (AMD - GPU culling, NVIDIA - adaptive shading).
Tylko dla porządku zaznaczymy, że wyniki Radeona VII wciąż pochodzą z dnia premiery, gdzie mieliśmy wątpliwości co do poprawności działania sterowników. Gdy tylko karta do nas wróci, natychmiast zaktualizujemy wyniki.