
Kartę przetestowaliśmy w trybie Gaming (1530/1800 MHz), tak by sprawdzić jej wydajność jak najbardziej zbliżoną do "referencyjnych" ustawień. Tryb OC producenta (można go włączyć za pomocą narzędzia ASUS GPU Tweak II) to symboliczne podkręcenie (1560/1830 MHz), który pozostawiliśmy w spokoju. Zamiast tego ręcznie podkręciliśmy kartę do 1630/1900 MHz na rdzeniu oraz VRAM do 2190 MHz (ze standardowych 2000).
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() ![]() |
Radeon VII | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() ![]() |
OC GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() ![]() |
Radeon VII | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() ![]() |
OC GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
DirectX 12 w Shadow Of The Tomb Raider nie przynosi żadnych niespodzianek - karta plasuje się pomiędzy Radeonem RX 590, a GeForce GTX 1660 Ti.