Kartę przetestowaliśmy w trybie Gaming (1530/1800 MHz), tak by sprawdzić jej wydajność jak najbardziej zbliżoną do "referencyjnych" ustawień. Tryb OC producenta (można go włączyć za pomocą narzędzia ASUS GPU Tweak II) to symboliczne podkręcenie (1560/1830 MHz), który pozostawiliśmy w spokoju. Zamiast tego ręcznie podkręciliśmy kartę do 1630/1900 MHz na rdzeniu oraz VRAM do 2190 MHz (ze standardowych 2000).
Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 130 109 |
GeForce RTX 2080 FE | 108 98 |
Radeon VII | 107 94 |
GeForce GTX 1080 Ti | 104 93 |
Radeon RX Vega 64 | 84 74 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 77 68 |
GeForce RTX 2060 FE | 77 68 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 69 62 |
OC GeForce GTX 1660 | 61 54 |
GeForce GTX 1660 | 57 51 |
Radeon RX 590 | 56 49 |
Radeon RX 580 | 51 45 |
GeForce GTX 1060 | 49 43 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 150 119 |
GeForce RTX 2080 FE | 130 105 |
GeForce GTX 1080 Ti | 129 102 |
Radeon VII | 122 96 |
Radeon RX Vega 64 | 113 95 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 108 97 |
GeForce RTX 2060 FE | 107 94 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 100 90 |
OC GeForce GTX 1660 | 89 79 |
GeForce GTX 1660 | 83 74 |
Radeon RX 590 | 79 71 |
Radeon RX 580 | 73 65 |
GeForce GTX 1060 | 72 65 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
No i nie ma niespodzianki - wyniki w 3D Mark Fire Strike okazały się anomalią. GTX 1660 w trybie DX 11 jest wydajniejsza od Radeona RX 590 - czyli zgodnie z oczekiwaniami. Do modelu Ti nawet po OC trochę brakuje.