Kartę przetestowaliśmy w trybie Gaming (1530/1800 MHz), tak by sprawdzić jej wydajność jak najbardziej zbliżoną do "referencyjnych" ustawień. Tryb OC producenta (można go włączyć za pomocą narzędzia ASUS GPU Tweak II) to symboliczne podkręcenie (1560/1830 MHz), który pozostawiliśmy w spokoju. Zamiast tego ręcznie podkręciliśmy kartę do 1630/1900 MHz na rdzeniu oraz VRAM do 2190 MHz (ze standardowych 2000).
3D Mark - Time Spy (DX12)
[punkty] wynik ogólny
GeForce RTX 2080 FE Ti | 13563 |
GeForce RTX 2080 FE | 11082 |
GeForce GTX 1080 Ti | 9540 |
Radeon VII | 9089 |
GeForce RTX 2060 FE | 7829 |
Radeon RX Vega 64 | 7574 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 7330 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 6883 |
OC GeForce GTX 1660 | 6255 |
GeForce GTX 1660 | 5956 |
Radeon RX 590 | 5277 |
Radeon RX 580 | 4765 |
GeForce GTX 1060 | 4643 |
3D Mark - Time Spy (DX12)
[punkty] wynik układu graficznego
GeForce RTX 2080 FE Ti | 14098 |
GeForce RTX 2080 FE | 11099 |
GeForce GTX 1080 Ti | 9323 |
Radeon VII | 8803 |
GeForce RTX 2060 FE | 7439 |
Radeon RX Vega 64 | 7172 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 6912 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 6444 |
OC GeForce GTX 1660 | 5790 |
GeForce GTX 1660 | 5476 |
Radeon RX 590 | 4824 |
Radeon RX 580 | 4329 |
GeForce GTX 1060 | 4207 |
3D Mark - Fire Strike (DX11)
[punkty] wynik ogólny
GeForce RTX 2080 FE Ti | 27632 |
GeForce RTX 2080 FE | 24037 |
GeForce GTX 1080 Ti | 23754 |
Radeon VII | 23233 |
Radeon Vega 64 | 20072 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 18455 |
GeForce RTX 2060 FE | 17905 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 15564 |
Radeon RX 590 | 14194 |
OC GeForce GTX 1660 | 13339 |
Radeon RX 580 | 12978 |
GeForce GTX 1660 | 12627 |
GeForce GTX 1060 | 11517 |
3D Mark - Fire Strike (DX11)
[punkty] wynik układu graficznego
GeForce RTX 2080 FE Ti | 35023 |
GeForce RTX 2080 FE | 27822 |
GeForce GTX 1080 Ti | 27547 |
Radeon VII | 27450 |
Radeon Vega 64 | 22788 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 20159 |
GeForce RTX 2060 FE | 19225 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 16883 |
Radeon RX 590 | 16451 |
Radeon RX 580 | 14919 |
OC GeForce GTX 1660 | 14907 |
GeForce GTX 1660 | 14017 |
GeForce GTX 1060 | 12648 |
Coś chyba poszło nie tak. W przypadku DirectX 12 wydajność wydaje się być nieco za wysoka, a w przypadku testu DirectX 11 - zdecydowanie za niska. Czy rzeczywiste testy w grach potwierdzą te rewelacje?