Panasonic oraz Hitachi ogłosili dzisiaj plany umocnienia dotychczasowej współpracy w dziedzinie płaskich telewizorów. W myśl podpisanej umowy, koncerny będą dostarczać sobie nawzajem panele plazmowe o określonych calarzach.
Rosnąca popularność cyfrowych przekazów telewizyjnych w formacie HD przyczyniła się do szybkiego wzrostu sprzedaży płaskich telewizorów. Płaskie telewizory stały się niezbędnymi narzędziami w erze konwergencji transmisji TV i telekomunikacji, a co za tym idzie stale rośnie liczba ich nowych zastosowań. W najbliższym czasie spodziewane jest przesunięcie popytu właśnie w stronę dużych ekranów. Aby sprostać spadającym cenom i zachować przewagę konkurencyjną na rynku globalnym konieczne wydaje się dla Panasonic i Hitachi osiągnięcie jeszcze większego poziomu wydajności biznesowej. Oznacza to m.in. wprowadzenie do sprzedaży pełnych linii produktów, która odzwierciedlałaby aktualne trendy konsumenckie, a także radykalne cięcie kosztów oraz poprawę wydajności działań skierowanych na rozwój.
Z kolei, według trzyletniego planu biznesowego „GP3”, który ma być zrealizowany do końca marca 2010 roku, Panasonic pozycjonuje rozwój i produkcję płaskich panelów jako jedną ze strategicznych działalności. Panasonic i Hitachi dzięki nowemu porozumieniu dostarczą zatem swoim klientom nową jakość w rozszerzonej i ulepszonej linii płaskich telewizorów, w tym paneli plazmowych.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!