Panowie z Rockstar tak zachwycili się własną grą, że zapomnieli o dopracowaniu wersji PC. Tym niemniej pudełko z grą zostało opatrzone napisem, że produkcja wspiera procesory wielordzeniowe oraz 64-bitowe systemy operacyjne. Gra została spatchowana do wersji 1.0.3.
W tym przypadku ustawienia wysokie nie oznaczają ustawień maksymalnych, bo na przeszkodzie stanęły ograniczenia sprzętowe platformy. Aby ustawić wszystkie opcje na maksimum, potrzebna jest karta graficzna wyposażona w 1 GB własnej pamięci wideo.
Po ostatnich testach zapadła głucha cisza, którą przerwał łomot upadającego mitu o produkcjach rozrywkowych, które wykorzystują moc 64-bitowych systemów. O ile GTA IV faktycznie wykorzystuje moc procesorów wielordzeniowych, to kwestia, czy lepiej działa na systemach 64-bit, jest dyskusyjna.
S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky (Benchmark)
Pierwsza część S.T.A.L.K.E.R-a o podtytule "Cień Czarnobyla" mogła się pochwalić wsparciem dla 64 bitów. Czy benchmark "Czystego Nieba" zaskoczy nas wynikami?
Nic się nie dzieje. Nuda. Przy ustawieniach minimalnych 64-bitowe systemy spisują się nieco gorzej, ale podobnie jak w poprzednich testach - różnica nie jest powalająca.