Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x4
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 25 16 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 22 15 |
Gigabyte HD 6770 Silent Cell 1GB (850/1200) | 17 12 |
HIS HD 6770 IceQ X-Turbo 1GB (880/1250) | 17 12 |
MSI HD 6770 1GB (850/1200) | 17 12 |
Sapphire HD 6770 Flex 1GB (850/1200) | 17 12 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 17 10 |
Asus HD 6770 DC Silent 1GB (850/1000) | 16 11 |
Metro 2033 - DX11
1280x1024, Maks. Detale, AA x0, AF x4
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 27 19 |
HIS HD 6770 IceQ X-Turbo 1GB (880/1250) | 21 15 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 21 15 |
Gigabyte HD 6770 Silent Cell 1GB (850/1200) | 20 15 |
MSI HD 6770 1GB (850/1200) | 20 15 |
Sapphire HD 6770 Flex 1GB (850/1200) | 20 15 |
Asus HD 6770 DC Silent 1GB (850/1000) | 19 14 |
Metro 2033 to, oprócz Crysis 2, jedna z najbardziej wymagających gier w jakie możemy pograć na komputerze. Widać to od razu po zapoznaniu się osiągniętymi wyniki na powyższych wykresach. Podstawowy Radeon HD 6770 w naszym wymagającym miejscu testowym osiągał średnio 20 kl./s.
Pomimo faktu, że Metro 2033 było tworzone przy współpracy z Nvidia, GeForce GTX 550 Ti w żadnym wypadku nie jest akceleratorem lepszym od HD 6770. Mamy remis.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 39 27 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 34 24 |
HIS HD 6770 IceQ X-Turbo 1GB (880/1250) | 30 21 |
Gigabyte HD 6770 Silent Cell 1GB (850/1200) | 29 21 |
MSI HD 6770 1GB (850/1200) | 29 21 |
Sapphire HD 6770 Flex 1GB (850/1200) | 29 21 |
Asus HD 6770 DC Silent 1GB (850/1000) | 28 20 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 23 17 |
Shogun 2 - DX11
1280x1024, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 41 29 |
HIS HD 6770 IceQ X-Turbo 1GB (880/1250) | 37 25 |
Gigabyte HD 6770 Silent Cell 1GB (850/1200) | 36 25 |
MSI HD 6770 1GB (850/1200) | 36 25 |
Sapphire HD 6770 Flex 1GB (850/1200) | 36 25 |
Asus HD 6770 DC Silent 1GB (850/1000) | 35 25 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 30 20 |
W tej grze strategicznej nie jest wymogiem mieć nawet 40 kl./s do płynnej rozgrywki. Wystarczy ok. 30 kl./s, a właśnie tyle osiągały Radeony HD 6770 w rozdzielczości 1680x1050 i są szybsze od układu graficznego GeForce GTX 550 Ti.
Niemniej jednak Shogun 2 wymaga także dużej mocy obliczeniowej od procesora podczas walk, gdy kamera zostanie zbliżona maksymalnie na pole bitwy. Sprawdzaliśmy to w naszym artykule o wydajności Radeona i GeForce’a na procesorach 2, 3 oraz 4 rdzeniowych.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 36 31 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 32 29 |
HIS HD 6770 IceQ X-Turbo 1GB (880/1250) | 23 12 |
Gigabyte HD 6770 Silent Cell 1GB (850/1200) | 22 12 |
MSI HD 6770 1GB (850/1200) | 22 12 |
Sapphire HD 6770 Flex 1GB (850/1200) | 22 12 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 22 12 |
Asus HD 6770 DC Silent 1GB (850/1000) | 21 11 |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1280x1024, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 55 45 |
HIS HD 6770 IceQ X-Turbo 1GB (880/1250) | 37 32 |
Gigabyte HD 6770 Silent Cell 1GB (850/1200) | 36 32 |
MSI HD 6770 1GB (850/1200) | 36 32 |
Sapphire HD 6770 Flex 1GB (850/1200) | 36 32 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 36 32 |
Asus HD 6770 DC Silent 1GB (850/1000) | 35 31 |
Radeon HD 6770 osiągał tutaj zadowalające rezultaty, ale pod warunkiem, że nie będziemy go męczyć wysokimi trybami rozdzielczości obrazu. Uwzględniając maksymalne detale graficzne, możemy dość komfortowo pograć w trybie 1280x1024. Po wyłączeniu kilku detali graficznych (w tym wyłączeniu pełnoekranowego wygładzania krawędzi) szybko zyskujemy na liczbie generowanych kl./s.
Co więcej, HD 6770 jest silnym konkurentem dla GeForce GTX 550 Ti, który w tym porównaniu nie zdołał osiągnąć lepszych wyników.