BattleField: Bad Company 2
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 136 101 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 130 119 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 95 86 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 94 85 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 89 80 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 87 77 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 81 71 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 81 71 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 70 65 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 69 61 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 68 60 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 65 57 |
Asus HD 6870 1GB (915/1050) | 65 54 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 64 57 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 64 54 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 56 50 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 55 46 |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 121 86 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 115 96 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 80 72 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 79 71 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 77 67 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 75 65 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 71 61 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 71 61 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 64 55 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 60 53 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 59 52 |
Asus HD 6870 1GB (915/1050) | 58 49 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 57 49 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 56 49 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 56 49 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 47 40 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 46 36 |
Bad Company 2 z aktywnymi wszelkimi detalami graficznymi i włączonym wygładzaniem krawędzi wygląda co najmniej dobrze. W parze z wyglądem idzą wymagania sprzętowe. Mimo to Sapphire Radeon 6850 Vapor-X nie miał większych problemów z rozdzielczością obrazu 1680x1050. Grało nam się naprawdę komfortowo. Karta nieco słabiej wypadła po zwiększeniu wielkości obrazu do 1920x1200 pikseli. Często zdarzały się spadki wyświetlanych kl./s, a w przypadku tak dynamicznej strzelanki, jaką jest Bad Company 2, nie można sobie na to pozwolić. Zwłaszcza podczas ostrej wymiany ognia z wrogami.
Crysis
Crysis - DX10
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 60 42 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 52 44 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 52 44 |
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 48 25 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 46 41 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 44 39 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 44 36 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 42 35 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 41 36 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 39 34 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 36 31 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 34 29 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 34 29 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 33 28 |
Asus HD 6870 1GB (915/1050) | 33 28 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 30 25 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 29 24 |
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 53 41 |
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 46 24 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 43 36 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 43 36 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 37 31 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 36 30 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 35 30 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 35 29 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 33 28 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 32 27 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 29 25 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 28 23 |
Asus HD 6870 1GB (915/1050) | 28 23 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 27 23 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 27 23 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 25 19 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 24 20 |
Jedna z najpopularniejszych gier, w której dokonuje się testów kart graficznych (popularniejsza może być chyba tylko seria Quake’a). Nasz bohater w rozdzielczości 1680x1050 i maksymalnie wyśrubowanych ustawieniach miał duże trudności z utrzymaniem płynności grafiki. W 1920x1200 trudno mówić o komforcie grania – choć tutaj na jego obronę składa się akurat to, że wiele droższych akceleratorów ma problemy z wygenerowaniem dużej liczby kl./s.
CMR: Dirt3
CMR: Dirt3 - DX11 - Norwegia
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 110 103 |
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 100 92 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 78 73 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 76 71 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 74 67 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 70 64 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 65 61 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 65 61 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 65 59 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 61 53 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 61 53 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 59 55 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 56 52 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 54 49 |
Asus HD 6870 1GB (915/1050) | 49 43 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 48 43 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 42 37 |
CMR: Dirt3 - DX11 - Norwegia
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 96 88 |
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | 91 82 |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | 67 62 |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | 66 60 |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | 65 60 |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | 59 55 |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | 58 54 |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | 58 54 |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | 55 50 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 53 48 |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | 52 48 |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | 49 45 |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | 49 45 |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | 44 41 |
Asus HD 6870 1GB (915/1050) | 42 38 |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | 41 38 |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | 35 32 |
Najnowsza wyścigówka od Codemasters. W porównaniu do poprzednika podkręcono grafikę, co niestety wpłyneło na wymagania sprzętowe. Do komfortowej jazdy należy mieć co najmniej 40 kl./s. Uwzględniając najwyższą szczegółówość detali graficznych (wraz z FSAA), podkręcony Radeon 6850 oferował dobrą wydajność w trybie 1680x1050. Jeśli ktoś zechce użyć wyższej rozdzielczości, będzie musiał liczyć się z pogorszeniem komfortu grania.