
Ustawienia testowe
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
1920x1080, Ustawienia crazy, MSAAx4
![]() ![]() | |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
2560x1440, Ustawienia crazy, MSAAx4
![]() ![]() | |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
W przypadku Ashes of the Singularity Radeon RX 480 zdecydowanie bryluje. Bez problemu przegania GTX 970, a nawet GTX 980. Trzeba przyznać, że wynik robi wrażenie. Z drugiej strony należy pamiętać, że AotS jest grą mocno nastawioną na obliczenia asynchroniczne, a więc zdecydowanie preferuje karty AMD.