
Ustawienia testowe
Doom
1920x1080, Ustawienia ultra, TSSAA x8
nazwa karty | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Doom
2560x1440, Ustawienia ultra, TSSAA x8
nazwa karty | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
W najnowszej odsłonie Dooma Radeon RX 480 poradził sobie przyzwoicie minimalnie wyprzedzająć GeForce'a GTX 970. Różnica jest naprawdę mała, ale mimo wszystko widoczna. W przypadku tej gry rozsądna zabawa była możliwa tylko w rozdzielczości FullHD.