Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 73 41 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 61 44 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 53 35 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1050/1500) | 52 40 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 49 37 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 46 33 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 43 30 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 40 28 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 39 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 40 27 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 32 22 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 31 19 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1050/1500) | 27 19 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 26 19 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 25 17 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 23 15 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 22 14 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 21 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W tej mrocznej strzelance HD 7970 GHz Edition sprawował się wyraźnie lepiej od GTX-a 680. Bohater niniejszego artykułu wyświetlał gołym okiem płynniejszy obraz. Przewagę było widać zwłaszcza w trybie obrazu 2560x1600 pikseli.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 102 64 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 98 61 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1050/1500) | 79 54 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 78 55 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 78 54 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 74 51 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 74 51 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 67 45 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 52 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Shogun 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 66 47 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 62 45 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 49 36 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1050/1500) | 49 36 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 45 32 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 45 32 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 41 32 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 41 29 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 30 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Test w trybie 1920x1080 nie wskazał dobitnie, kto jest tutaj liderem, choć należy dopowiedzieć, że GeForce GTX 680 uzyskał dokładnie o 1 kl./s więcej, niż HD 7970 GHz Edition. Natomiast rezultaty testu w wyższej rozdzielczości dały nam do zrozumienia, że w tak wyśrubowanych ustawieniach to nowa rewizja Radeona 7970 sprawdza się lepiej niż GTX 680.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 151 137 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 131 115 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 105 94 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 96 87 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 93 84 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1050/1500) | 92 84 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 91 83 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 86 71 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 76 72 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 108 98 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 85 78 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 74 65 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 62 55 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 61 54 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 58 51 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 55 48 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 52 46 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 52 47 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W Stalkerze co rozdzielczość, to inne wyniki. Radeon 7970 GHz Edition wymieniają się pozycjami: w 1920x1080 na prowadzeniu jest GeForce GTX 680, a w 2560x1600 pierwsze miejsce obejmuje najnowszy Radeon.