Procesor: Intel Core 2 Quad Q8400, 3.0 GHz | |
Płyta główna: Asus Rampage Extreme X48 | |
Pamięć RAM: Kingston 2x 2GB DDR2 HyperX 800MHz CL4 | |
Dysk twardy: Seagate 250GB Barracuda 7200.12, 8MB Cache | |
Zasilacz: PC Power & Cooling Silencer 750W |
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows Vista Ultimate 64bit PL, SP2
- DirectX 10.1, 9.0C
- nVidia: 191.07
- ATI: Catalyst 9.10
- Fraps 2.9.6
Przebieg testu
- Testy zostały przeprowadzone z wykorzystaniem programu Fraps. Procesor Q8400 do testów został podkręcony do 3.5 GHz.
Silnik EGO, grafika
Silnik EGO nie jest nowym odkryciem, a jedynie zmodyfikowaną wersją Neon Engine z Race Driver: GRID. Dzięki niemu mamy możliwość grać na mapie o powierzchni 220 km2, niestety z przerwami na załadowanie misji. Zastosowany w EGO silnik Havok odpowiada za fizykę w grze, jednak niestety nie stoi ona na wysokim poziomie. W porównaniu do CryEngine, dużo mu jeszcze brakuje.
Oczywiście nie zabraknie systemu destrukcji budynków, czy prezentacji obrażeń, jednak nie wygląda to szczególnie zachwycająco. Zastosowanie silnika EGO pozwoliło na stworzenie kopii Dragon Rising na konsole Xbox 360 oraz PlayStation 3. Nie zabrakło także rozbudowanego edytora map.
Praktycznie jedyną cieszącą oko rzeczą w Dragon Rising jest efekt światła. Poziom grafiki generowanej przez silnik EGO jest niski. Po obietnicach Codemasters każdy z nas spodziewał się przełomu, natomiast ucierpiało chyba na tym tylko EGO twórców.
Wymagania
Minimalne | Zalecane | |
System operacyjny | Windows XP SP2 lub nowszy system | |
CPU | Dual Core 2.4 GHz | Quad Core |
Pamięć | 1 GB MB RAM lub więcej (Vista wymaga 2 GB RAM) | 2 GB lub więcej (Vista wymaga 3 GB RAM) |
HDD | 8 GB | |
Grafika | GeForce 7900 GT, 256 MB RAM (Pixel Shader 3.0) | GeForce 8800 GT, 512 MB RAM (Pixel Shader 3.0) |
Sieć | Wymaganie połączenie LAN lub Internet do gry sieciowej |