Silnik graficzny Stalkera: Zew Prypeci potrafi wykorzystać wszelkie nowinki technologiczne obecnie dostępnych akceleratorów graficznych. Gra jest bardzo zróżnicowana pod względem wymagań sprzętowych. Otwarte przestrzenie, czy też większa ilość przeciwników wpływają na wydajność. Natomiast zamknięte lub małe pomieszczenia zazwyczaj nie stwarzają większych problemów nawet na wolniejszych układach graficznych.
STALKER: Zew Prypeci - DX11: 1680x1050, Maks. detale
Filtrowanie Aniso x16, wygładzanie krawędzi x4
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 64 55 |
Palit GTS 450 1GB (930/1000) | 59 52 |
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) | 59 52 |
EVGA GTS 450 1GB (920/1026) | 59 52 |
Gainward GTS 450 1GB (880/975) | 55 48 |
MSI GTS 450 1GB (850/1000) | 55 46 |
Sparkle GTS 450 1GB (851/950) | 54 45 |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | 53 45 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 52 46 |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | 45 40 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 38 33 |
GeForce GTX 260 896MB (575/999) - DX10 | 50 44 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
STALKER: Zew Prypeci - DX11: 1920x1200, Maks. detale
Filtrowanie Aniso x16, wygładzanie krawędzi x4
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 52 44 |
Palit GTS 450 1GB (930/1000) | 47 41 |
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) | 47 41 |
EVGA GTS 450 1GB (920/1026) | 47 41 |
Gainward GTS 450 1GB (880/975) | 46 38 |
MSI GTS 450 1GB (850/1000) | 45 38 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 44 39 |
Sparkle GTS 450 1GB (851/950) | 44 38 |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | 43 38 |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | 39 36 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 34 30 |
GeForce GTX 260 896MB (575/999) - DX10 | 41 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W odpowiedzi na przeciętne rezultaty w Resident Evil 5, w najnowszej odsłonie Stalkera układy NVIDII osiągają dobre wyniki. W porównaniu do Radeonów 5750 i 5770, modele GeForce GTS 450 w naszym teście oferowały zauważalnie wyższą wydajność.