Crysis 2
Dosłownie w ostatniej chwili w nasze ręce trafił Crysis 2. Prezentujemy wyniki na tych kartach graficznych, które jeszcze mieliśmy pod ręką. Częstotliwości taktowania poszczególnych kart graficznych ustawiliśmy na nominalne wartości. W ten sposób będziecie mieli pogląd, jak wygląda wydajność w Crysis 2 w trybie DirectX 11 na maksymalnych detalach.
Szybka instalacja patcha oznaczonego numerem 1.9 oraz paczki z teksturami o wyższej rozdzielczości sprawiły, że ta gra ma szansę stać się kolejnym „killerem” układów graficznych.
Do testów wybraliśmy przygotowane demo rozgrywające się w części miasta DownTown. Przechodzimy z punktu A do punktu B. Grafika jest bardzo różnorodna, występuje mnóstwo szczegółów, detali, dynamicznych cieni i światła. Więcej o Crysis 2 w DirectX 11 przeczytacie w jednym z tekstów benchmarkowych.
Crysis 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale
Radeon 6990 4GB (830/1150) | 68 39 |
GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | 63 48 |
GeForce GTX 560 Ti 1GB (822/1002) | 43 31 |
Radeon 6970 2GB (880/1375) | 40 21 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 37 28 |
Radeon 6950 1 GB (800/1250) | 35 19 |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | 34 18 |
Crysis 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale
Radeon 6990 4GB (830/1150) | 58 32 |
GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | 52 39 |
GeForce GTX 560 Ti 1GB (822/1002) | 35 25 |
Radeon 6970 2GB (880/1375) | 33 17 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 31 23 |
Radeon 6950 1 GB (800/1250) | 29 15 |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | 28 15 |
Crysis 2 okazuje się bezlitosny dla najnowszych akceleratorów. Zauważyliśmy również zaskakująco niską wydajność na układach Radeon. Na tych kartach widać duże spadki wyświetlanych klatek, przez co gra staje się mało komfortowa. Dość tani GeForce GTX 560 potrafi osiągnąć podobną wydajność, co Radeon 6970.