![]()
Metro: Last Light
1680x1050 - Najwyższe, SSAA OFF, AF x16
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 96
78 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 88
68 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 71
56 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 55
46 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 49
41 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 37
31 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA OFF, AF x16
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 85
71 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 80
65 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 63
54 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 49
42 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 43
38 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 32
28 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA OFF, AF x16
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 51
44 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 51
42 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 37
31 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 28
25 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 24
21 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 18
16 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Maksymalny poziom detali (bez PhysX) to wyzwanie dla dość drogich i wymagających kart graficznych. Biorąc pod uwagę tryb 1920×1080 (najpopularniejszy wśród graczy), trzeba się wyposażyć przynajmniej w dobrze podkręconego GeForce’a GTX 660. Rozdzielczość obrazu 2560×1600 wymaga odpowiedniej mocy od komputera. Bez Radeona HD 7970 albo GeForce’a GTX 680 – ani rusz.
Metro: Last Light
1680x1050 - Wysokie, SSAA OFF, AF x16
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 112
97 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 111
89 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 85
73 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 69
57 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 58
48 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 45
39 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
1920x1080 - Wysokie, SSAA OFF, AF x16
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 102
82 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 95
82 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 76
57 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 62
51 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 52
42 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 40
34 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
2560x1600 - Wysokie, SSAA OFF, AF x16
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 63
56 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 59
52 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 44
39 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 36
31 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 29
25 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 22
19 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Obniżenie detali grafiki o jedną poprzeczkę przynosi odczuwalny wzrost szybkości działania gry. W takich nastawach posiadanie średnio wydajnego akceleratora za cenę rzędu 600-650 zł pozwoli na komfortowe granie w jakości Full HD.