Procesor | ARM® CortexTM-A9 core (4 rdzenie) |
Karta graficzna | SGX543MP4+ |
Pamięć główna | 512MB RAM |
Ekrany | 5 cali (16:9), 960 x 544, ok. 16 milionów kolorów, ekran wielodotykowy OLED, pojemnościowy Tylny panel dotykowy: wielodotykowy, pojemnościowy |
Dźwięk | - zintegrowane głośniki stereo - zintegrowany mikrofon |
Kamery | - przednia kamera - tylna kamera |
Czujniki: | - sześcioosiowy system wykrywania ruchu (trójosiowy żyroskop, trójosiowy akcelerometr) - trójosiowy kompas elektroniczny |
Lokalizacja | - Zintegrowany moduł GPS - obsługa bezprzewodowych usług lokalizacyjnych |
Komunikacja bezprzewodowa | - łączność z siecią komórkową (tylko model 3G/WiFi) - modem 3G (przesył danych): HSDPA/HSUPA GSM/GPRS/EDGE - IEEE 802.11b/g/n (n = 1x1) (bezprzewodowa) (tryb infrastruktury/Ad Hoc) - Bluetooth® 2.1+EDR (A2DP/AVRCP/HSP) |
Wymiary zewnętrzne | Ok. 182 x 18,6 x 83,5 mm (szerokość x wysokość x głębokość, tymczasowo; nie uwzględniając najbardziej wystających elementów) |
Waga | Ok. 279 gram (model 3G/Wi-Fi) Ok. 260 gram (model Wi-Fi) |
Cena | 999 zł za model z WiFi 1099 zł za model z modułem 3G |
Oto sprzęt nowej generacji - konsola przenośna o niespotykanych dotąd możliwościach. Potężny czterordzeniowy procesor, kilkukrotnie więcej pamięci niż u konkurencji, dotykowy pojemnościowy ekran OLED, czujniki ruchu, elektroniczny kompas, tylny panel reagujący na dotyk, a nawet modem 3G - to wszystko możemy znaleźć w Playstation Vita. Sądząc po pierwszych prezentacjach gier na tę platformę szykuje się niemała rewolucja w branży konsol przenośnych. Miejmy tylko nadzieję, że na starcie nie zabraknie tytułów, które mogłyby nas przekonać do sięgnięcia do kieszeni. I to całkiem głęboko, patrząc na szacunkowe ceny tego sprzętu. Info dodatkowe: pracujemy już nad pełną recenzją tej konsoli.