Gra dla fanów mordobić, zombie i oczywiście filmu o tym samym tytule. Pod względem technologicznym gra nie oferuje zaskakującej jakości grafiki, ale w zamian nie ma kolosalnych wymagań sprzętowych. Ponadto możemy w Resident Evil 5 włączyć generowanie obrazu w trybie DX10.
Resident Evil 5 - DX10
1680x1200, Maks. Detale, AA x8, AF x16
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 180 132 |
MSI GTX 480 1,53GB (901/1152) | 153 116 |
MSI GTX 480 1,53GB (750/1000) | 129 99 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 126 90 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 121 90 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 96 74 |
Resident Evil 5 - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x8, AF x16
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 148 112 |
MSI GTX 480 1,53GB (901/1152) | 122 92 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 105 77 |
MSI GTX 480 1,53GB (750/1000) | 104 77 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 87 74 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 77 59 |
Resident Evil 5 w maksymalnych ustawieniach działał bezproblemowo na każdym akceleratorze. Przypominamy, że włączone było wygładzanie krawędzi x8, a mimo to MSI GeForce GTX 480 Lightning – jak i reszta stawki – oferował ogromną wydajność. Średnio mieliśmy na ekranie monitora ok. 100 kl./s, co jest wartością bardzo wysoką. Podkręcony układ GeForce GTX 480 generował o jeszcze kilkadziesiąt kl.s/ więcej. Do Radeona HD 5970 troszkę mu jeszcze brakowało, ale powiedzmy sobie szczerze: widzi ktoś różnicę w animacji pomiędzy np. 153 a 180 kl./s? ;-)