Halo: Reach to bezapelacyjnie najlepsza część legendarnej serii. Twórcy stanęli na wysokości zadania i zaserwowali zakończenie przygody z tą marką godne mistrzów. Świetnie poprowadzona historia z rewelacyjnie przemyślanymi misjami nie pozwalają się nudzić i wciągają błyskawicznie w wir wydarzeń. Mroczny klimat, którego dotąd nie wiedzieć czemu brakowało w serii Halo, wniósł tu niesamowity powiew świeżości. Dzięki temu nowa odsłona może powoli stawać w szranki z takimi tytułami jak choćby Killzone.
I choć do tego ostatniego jeszcze jej nieco brakuje, nie sposób nie zauważyć jak dużo dobrego mogą przynieść takie zmiany dla odbioru gry. Oczywiście wszystkie te rozważania dotyczą trybu fabularnego Halo: Reach. Rozgrywka sieciowa nadal stanowi niedościgniony wzorzec dla wszystkich producentów strzelanin FPS na konsole, dostarczając graczom niezapomnianych wrażeń.
Jeśli więc ktoś z Was myśli nad zakupem konsoli Xbox 360, gra Halo: Reach to jedna z pierwszych obowiązkowych pozycji, które koniecznie trzeba wypróbować.
Podsumowanie: | ||
plusy: | ||
minusy: |
Moja ocena: | |
Grafika: | dobra |
Dźwięk: | dobry |
Grywalność: | super |
Ogólna ocena: | |
Orientacyjna cena w dniu publikacji testu: 180 zł | |
Przeczytaj także: | ||||||||
R.U.S.E. | Premiera: Civilization V | Mafia II - recenzja i testy wydajności |
Komentarze
30Tylko co do minusów dodałbym "brak wersji na PC" ;/
PS: Prośba - testujcie więcej gier , ale głównie na PC ;)
Dźwięk: dobry plus
Grywalność: super
========================================
Coś jest nie tak z gwiazdkami w ocenie ;)
No to chyba zalezy, jak dla mnie MP w HALO to wielka lipa a niedoscignietym wzorcem to mozna ewentualnie nazwac BF:BD2.
Może mam takie a nie inne zdanie gdyż nie obcowałem z całą seria i jakoś super klimatu nie uświadczyłem.
Dla mnie 3 była jak gra fps dla dzieci jakieś małe stworki fajne za to były pojazdy, niektóre bronie.
Przynajmniej muzę można posłuchać, duet M&M znowu stworzył coś pieknego
Mnie osobiscie w calym tym zamieszaniu brakuje jednej rzeczy ktora wlasnie to stawia halo u mnie wysoko. w dzisiejszych grach snigla prawie nie uswiadczysz. gdzie sie podzialy tytuly na miare Half-Life z dodatkami, Starcraft czy Unreal??? same sieciowki teraz i zero fabuly. ok nawet sieciowka z fabula byla by fajna zeby przechodzic ja w kooperacji, ale dzis fabula trwa 4 godziny i koniec, a unreala czy halda przechodzilo sie dniami i tygodniami. Tego mi brakuje zwlaszcza w klimacie SCi-Fi. Glowy nie mysla o ciekawej fabule tylko o siekance no i potem wychodzi z tego potworek w ktorym nie wiadomo o co chodzi, a jak nie wiadomo to wciskaj spust nie zdawaj pytan i do przodu.
czy doczekam sie czegos (FPS) na miare Unreala albo Half-life'a???