Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
HIS HD 7870 IceQ Turbo 2GB (1100/1200) | 77 54 |
PNY GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 67 42 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
HIS HD 7870 IceQ Turbo 2GB (1100/1200) | 70 49 |
PNY GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 62 40 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Przewrót w Max Payne 3 – tańszy akcelerator korzystający z Radeona HD 7870 zdołał pokonać rywala. Różnice były odczuwalne gołym okiem w trybie 1920x1080.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
HIS HD 7870 IceQ Turbo 2GB (1100/1200) | 42 30 |
PNY GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 39 28 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
HIS HD 7870 IceQ Turbo 2GB (1100/1200) | 36 26 |
PNY GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 33 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Analogicznie w rosyjskim metrze, gdzie o włos wygrał HIS Radeon 7870 IceQ Turbo.
Tomb Raider
Tomb Raider
1680x1050, Ultra Detale, FXAA, AF x16
HIS HD 7870 IceQ Turbo 2GB (1100/1200) | 53 48 |
PNY GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 49 39 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider
1920x1080, Ultra Detale, FXAA, AF x16
HIS HD 7870 IceQ Turbo 2GB (1100/1200) | 48 43 |
PNY GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 44 34 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Gra, która wchodzi w skład kampanii AMD działa dużo lepiej na Radeonie 7870, co dało się odczuć nawet bez działania w tle aplikacji do liczenia klatek Fraps.