
![]() | Procesor: |
![]() | Płyta główna: |
![]() | Pamięć RAM: |
![]() | Chłodzenie: |
![]() | Dysk twardy: |
![]() | Dysk: |
![]() | Zasilacz: |
![]() | Monitor: |
![]() | Obudowa: |
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows 7 64-bit
- Program do mierzenia kl./s - Fraps
- Gigabyte Radeon R9 285 Windforce OC - Catalyst 14.7
- Sapphire Radeon R9 280 Dual-X - Catalyst 14.7 beta
- Asus GeForce GTX 760/770 DCUII OC - ForceWare 340.42 WHQL
Metodologia testowa:
• 3DMark
Tryb:
- Fire Strike, 1920x1080 – Ogólny wynik
• Battlefield 4
Tryby:
- 1680x1050
- 1920x1080
Poziom detali graficznych: średni.
• Crysis 3
Tryby:
- 1680x1050, FXAA, AFx16
- 1920x1080, FXAA, AFx16
Poziom detali graficznych: niski.
• Grid 2
Tryby:
- 1680x1050
- 1920x1080
Poziom detali graficznych: wysoki.
• Max Payne 3
Tryby:
- 1680x1050 AFx16
- 1920x1080 AFx16
Poziom detali graficznych: wysoki.
• Metro: Last Light
Tryby:
- 1680x1050
- 1920x1080
Poziom detali graficznych: normalny.
• Tomb Raider
Tryby:
- 1680x1050
- 1920x1080
Poziom detali graficznych: normalny.
• Thief
Tryby:
- 1680x1050
- 1920x1080
Poziom detali graficznych: normalny.