Po ostatniej aktualizacji WWZ okazało się, że wyniki nie są zgodne z poprzednimi - byliśmy zmuszeni powtórzyć wyniki dla wszystkich kart. Nie można ich więc porównywać ze wcześniejszymi testami. Wyniki dla pozostałych modeli zostaną wkrótce uzupełnione.
World War Z – 3840 x 2160, ultra/ultra, Fidelity FX CAS
[kl./s.] Vulkan
GeForce RTX 2080 FE Ti | 85 72 |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 73 63 |
GeForce RTX 2080 FE | 69 59 |
Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | 62 56 |
GeForce RTX 2070 Super FE | 62 54 |
GeForce RTX 2060 Super FE | 51 43 |
Radeon RX 580 | 25 22 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 21 19 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
World War Z – 2560 x 1440, ultra/ultra, Fidelity FX CAS
[kl./s.] Vulkan
GeForce RTX 2080 FE Ti | 156 131 |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 134 115 |
GeForce RTX 2080 FE | 128 108 |
Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | 122 105 |
GeForce RTX 2070 Super FE | 118 101 |
GeForce RTX 2060 Super FE | 97 81 |
Radeon RX 580 | 55 47 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 42 35 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
World War Z – 1920 x 1080, ultra/ultra, Fidelity FX CAS
[kl./s.] Vulkan
GeForce RTX 2080 FE Ti | 223 171 |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 193 158 |
GeForce RTX 2080 FE | 184 152 |
GeForce RTX 2070 Super FE | 172 140 |
Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | 165 129 |
GeForce RTX 2060 Super FE | 145 120 |
Radeon RX 580 | 86 72 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 65 57 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Wszystko wskazuje na to, że AMD i producentowi gry udało się zniwelować spadki wydajności, które mogliśmy zoabserwować podczas premierowego testu. Nie oznacza to jednak, że Navi przestały się borykać z problemami ze sterownikami - więcej w podsumowaniu.