
Ustawienia testowe
Miejsce testowe
Śródziemie - Cień Mordoru
1920x1080, Średnie, AF x16
![]() ![]() | |
Asus Radeon R9 380 Strix Gaming (990/1375) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 960 AMP! (1266/1753) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon R9 285 OC (965/1400 MHz) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 270X | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 950 AMP! (1200/1755) | ![]() ![]() |
EVGA GeForce GTX 950 FTW ACX 2.0 (1203/1652) | ![]() ![]() |
Gigabyte GeForce GTX 950 Xtreme (1203/1652) | ![]() ![]() |
Asus GeForce GTX 950 DC2OC (1165/1652) | ![]() ![]() |
Asus Radeon R9 270 DC2OC | ![]() ![]() |
XFX Radeon R7 370 DD Black Edition | ![]() ![]() |
Asus Radeon R7 260X DC2OC | ![]() ![]() |
MSI GeForce GTX 750 Ti OC | ![]() ![]() |
Śródziemie - Cień Mordoru
1920x1080, Wysokie, AF x16
![]() ![]() | |
Asus Radeon R9 380 Strix Gaming (990/1375) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon R9 285 OC (965/1400 MHz) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 960 AMP! (1266/1753) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 270X | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 950 AMP! (1200/1755) | ![]() ![]() |
EVGA GeForce GTX 950 FTW ACX 2.0 (1203/1652) | ![]() ![]() |
Gigabyte GeForce GTX 950 Xtreme (1203/1652) | ![]() ![]() |
Asus GeForce GTX 950 DC2OC (1165/1652) | ![]() ![]() |
Asus Radeon R9 270 DC2OC | ![]() ![]() |
XFX Radeon R7 370 DD Black Edition | ![]() ![]() |
Asus Radeon R7 260X DC2OC | ![]() ![]() |
MSI GeForce GTX 750 Ti OC | ![]() ![]() |
Shadow of Mordor nie należy już do naświeższych pozycji, ale z pewnością nadal jest to jedna z lepszych gier w swoim gatunku. Gigybate GeForce GTX 950 zapewnia całkiem przyzwoitą płynność animacji w wysokich ustawieniach. Prawdopodobnie gdyby nie fakt, że bardzo wysoki poziom detali wymaga karty z większą ilością pamięci, to w i takowym recenzowana karta by sobie poradziła.