Ustawienia testowe
Ghost Recon: Wildlands
1920x1080 px, Ustawienia Ultra
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | 76 69 |
GeForce Titan X (1418/1250) | 75 67 |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 60 53 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 52 47 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 49 45 |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 41 37 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 40 36 |
Radeon R9 Fury X (1050/500) | 39 34 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 37 32 |
Radeon RX 480 (1120/2000) | 36 30 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 34 28 |
W przypadku ustawień ultra sprawa jest dośc jasna, w pełni komfortową rozgrywkę zapewniają tylko najmocniejsze konstrukcje Nvidii. Jeśli natomiast kogoś zadowalna średni 45 kl/s, to minimalnie więcej osiaga GTX 1070 raz 980 Ti.
Ghost Recon: Wildlands
1920x1080 px, Ustawienia Bardzo wysokie
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | 121 106 |
GeForce Titan X (1418/1250) | 118 104 |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 98 83 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 81 68 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 76 64 |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 61 50 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 60 49 |
Radeon R9 Fury X (1050/500) | 59 49 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 56 46 |
Radeon RX 480 (1120/2000) | 55 45 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 54 43 |
Radeon RX 470 (1216/1750) | 50 40 |
GeForce GTX 1050 Ti (1290/1400) | 38 29 |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 36 28 |
Radeon RX 460 (1216/1750) | 30 23 |
Dużo lepiej sytuacja przedstawia się po zejściu o jedno oczko w ustawieniach. Bardzo wysokiemu poziomowi detali sprosta już Radeon RX 470 / GeForce GTX 970, a w pełni komfortowa rozgrywka jest możliwa na kartach pokroju GTX 1060/980 lub Radeonie Fury X/390X.