Far Cry 3
Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) | 65 49 |
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 62 48 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 39 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 37 31 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 35 28 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Około 50% wzrostu w wyświetlanych kl./s odnotowaliśmy w bardzo wymagającym Far Cry 3. Tam, gdzie jeden GeForce GTX Titan zapewniał obraz na granicy płynności, dwa spełniły swoje zadanie oferując zauważalnie lepsze rezultaty. Jednak podobny efekt uzyskacie uzbrajając peceta w dwa GeForce'y GTX 680, co jest rozwiązaniem zdecydowanie tańszym.
Hard Reset
Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16
GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) | 121 83 |
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 89 58 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 69 45 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 47 30 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 46 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W polskiej grze Hard Reset tandem dwóch Titanów dało wzrost ok. 77%. Przyrost w stosunku do pojedynczego układu graficznego jest zatem ogromny... ale praktyczny pożytek- niewielki.
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) | 90 75 |
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 85 62 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 69 45 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 61 44 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 36 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3, to kolejna gra, gdzie zastosowanie dwóch kart graficznych daje wymierne korzyści. Widać to nie tylko po GeForce GTX Titan w SLI, ale i również takim samym zestawie z GeForce GTX 680.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) | 63 34 |
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 42 28 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 38 26 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 27 20 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 24 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W Metro 2033 dotychczas nie mogliśmy za bardzo pograć w rozdzielczości 2560x1600. Mając natomiast komplet dwóch akceleratorów za blisko 8 tys. możemy cieszyć się płynną grafiką, która nie spada poniżej 30 kl./s. I o to chodzi!
Tomb Raider
Tomb Raider
2560x1600 - Najwyższe, FXAA, TressFX
GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) | 67 56 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 36 |
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 32 27 |
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) | 29 24 |
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) | 21 16 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 20 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W Tomb Raiderze żadna inna karta graficzna z jednym rdzeniem nie daje sobie tak świetnie rady, jak GeForce GTX Titan. Granie na dwóch takich kartach znacznie podnosi komfort zabawy. Nawet włączona zaawansowana animacja włosów czyli TressFX nie zrobiła na nich większego wrażenia.